Nolle-p och överraskning!

Dagen efter Way out West var jag tillbaka i Linkan för fadderutbildning nr 2. Lite sliten efter festivlen och 5 timmars bussresa från Götet men det funkade bra. dagen efter drog nolle-p igång. Mitt 6e nolle-p! Ska man börja räkna sig till nolle-p eliten? :P
Nolle-p var jättekul, och trots att vi inte har haft något fadderi utan bara faddrar så tycker jag att vi lyckades himla bra. Nollan var såklart supergoa och var med på det mesta. Det enda tråkiga under nolle-p var att jag var tvungen att åka hem för att gå på mormors begravning. Men men, jag fick tillfälle att träffa familjen och fira min och syster Lindas gemensamma 60 -års dag! :)
Direkt efter nolle-p var det Svartan. och det var kul iår lixom alla andra år! :D Hade sjukt kul med Mary på kvällen. (Hon kan fuldansa fult) Jag skrattade så jag grät!

Helgen mitt i nolle-p fick jag en stor överraskning. Kollektivet skulle fira min 25års dag, men vad jag inte visste var att de hade planerat en överraskningsfest! Blev helt ställd när jag öppnade dörren och det stod massa människor och skrek! (Lets face it, det händer ju i princip aldrig annars när man öppnar dörren) så jag var i chock första timmen. Men efter det festades det loss!

Utöver det så har jag lyckats pricka in en regnbågshinneinflammation i ögat och varit hos sjukgymnasten.
Han kunde dock inte hjälpa min rygg förrän jag var kollad och klar, så nu väntar jag på en remiss hos reumatologen. (Ska ta ca 3 månader.....) Har iaf börjat med vattengympa, ihop med massa tanter. Det är nice! ;)

Nu dax för en asbra låt!

Navid Modiri & Gudarna - Telefonsvararen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0