The dark age

Idag har klassen varit i vadstena för att lära oss mer om turismen där. Tyvärr hade mannen som höll i det en förkärlek för monologer (vilka var som att läsa ur en riktigt tråkig faktabok från 50-talet) och vi hade inte mycket chans att insupa något nytt. Vädret var dock fantastiskt och jag är helt kär i Vadstena. En stad med både slott, vatten och en lång historisk tradition. vad mer behöver man? :) Verkar vara en urmysig plats , ska dra dit med en picnickorg och en vän eller två när jag får tid. Efter det fick jag en impulsidé att färga håret svart. Så på vägen hem svängde jag in på konsum och köpte hårfärg.Blev lite stressigt eftersom jag skulle iväg på Läx generationsfest..men men, har man bestämt sig för att fixa något så gör man det! Blev en ganska snabb sväng till generationsfesten, lite koll på brännboll, lite fulvin, en tacotallrik och en cola. Blev tidig hemgång, men jag har en fullbokad dag imorn, så det var nog bäst så.

Är lite lätt deppig ikväll tror jag. Jag försöker att inte känna så mycket som jag gör, men jag vet inte riktigt hur man låter bli. Hoppas det blir bättre snart! Tycker att dagens låt passar in lite smått på mitt humör så idag blir det Regina Spector.

Regina Spector - Better (Live)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0