Just de ja...

För längesen (Jag har varit sjuk, inte undvikit det här...typ) så blev jag utmanad av Roza att publicera följande bilder här på bloggen:

En bild på dig i ditt rum

Det här är "typ" mitt rum, det är från min lägenhet i lambohov 2006.

En bild på dig när du är väldigt full.

Kan inte säga så mycket mer än festerifest på Skytte-C med vuxentema ;) 2007

En bild på dig på din födelsedag.

Mina underbara tjejer bjöd mig på  middag i en munkkällare! :D
Komplett med vin och tillhörande historieföreläsning med ägaren.
Ni vet exakt hur nördig jag är! Tack! :D 2007


Den äldsta bilden på dig i digital form.

Det här är nog inte den första, men en av de tidigaste. Min student!
Linnet var ett internskämt.. ;) och den bästa studentpresenten :P 2003

En bild på dig i en av dina favoritoutfits.

Läxovven såklart! :D 2008

En bild när du gör en grimas.

Hm, SOF 2009, lördagen... What to say? Lika bra att vara tyst. ;)

En bild du kanske har fifflat med för att se snyggare ut.

Jag har inga fifflade bilder, men de jag ritar själv får väl räknas dit?
Den här gjorde jag i paint när jag satt på campus och egentligen skulle läsa om kvävegödsel....
2009

En bild från en natt du ångrar.

Jag kunde ångrat den mer, glad för att det inte är så!

En bild av dig när du verkligen är dig själv.

Jag gör massa knäppa saker och jag ångrar mig aldrig! ;)

Den senaste bilden av dig.

Haha, att vara en Herreys-brusha var bland det roligaste på hela året. Kläderna var hysteriska och dansen var grym!
Här hänger jag med Lena PH i gräset bakom folkets park efter Kårtegen. SOF 2009

En bild på dig när du är fånig

På Nancys innan vi var och såg Idas spex! :) 2009

En bild där du visar en ny frisyr/hårfärg.


Senaste gången jag var mörkhårig. Ht 2007


En bild från en tid som är över, men du önskar att den inte vore det.

Läxåret! Världens finaste familj! :) Just den här bilden är från generationsfesten 2008

En bild från en tid som är över, och du är väldigt tacksam för det.

Cava-öppnandets tider! Jag vägrar öppna fler! ;) 2009

En bild från när du var allt annat än lycklig.

Kan inte påstå att jag är direkt olycklig på den här bilden. Men med tanke på att detta var typ 2 v efter att
jag gjort slut med killen jag älskade så kan jag ändå säga att jag var väldigt olycklig. 2008

En bild av dig som du inte hade en aning om att den togs just då.

Ute på exkursion och tittar på fåglar. 2008

En bild av dig där du är en annan person än du är nu.

17 år och inte alls säker på vem jag borde vara...2002

En bild av dig tillsammans med någon du älskar.

Min systerson Albert när han bara är några veckor! Kan inte fatta att lillkillen
snart ska bli storebror! :) 2007

En bild av dig såsom du vill att världen ska se dig.

..Som en glad, stark person som inte är rädd för att testa nya utmaningar! :) Nordkapp 2008

En bild av dig som visar hur du skulle vilja tillbringa varje dag.

Med mitt fina tjejgäng som bor lite varstans i världen! :) 2008

En bild från en tid då allt var i förändring.

Nyskiftad! Första gången som X-läx. Förändring big time. Svårt att förklara hur det kändes om man inte varit med om samma sak. 2007


En bild av dig som får ditt hjärta att värka.

Nolle-p första veckan. jag hade turen att hamna i världens bästa nolle-grupp där jag träffade 2 finfina vänner för livet!
Tove och Ida! Anledningen till att det får mitt hjärta att värka är för att det var en annan tid, som nu är förbi.
En tid då allt var nytt, Man hade precis börjat på lärarprogrammet, allt var möjligt. Universitetslivet hägrade!
fantastiska tider! :) Så ung! 2005

En bild som får ditt hjärta att glädjas.

Vore jag något alls utan min sidekick Roza? 2006

En bild på en av de bästa kvällarna i ditt liv.

Jag skulle kunna säga att varje kväll med Lisa kan räknas dit, men den jag tänker på just nu är vår Disskväll på HG! ;) 2006

Ah, äntligen slut på bilder! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, tack så mycket älskade moster! Jag är väldigt smickrad över att få vara på älskarbilden!



Puss o kram från Albert

2009-05-21 @ 19:01:16
Postat av: Isabelle

Har också gjort det här! :) mest pga dig tror jag, när jag såg att nån annan tog tiden till det...



upptäckte även när jag var klar att jag hade använt en samma bild som dig, Kurt Russells från i somras.



Gu vad jag saknar er, can't wait to be home!

2009-05-22 @ 11:10:49
URL: http://rabbits-ear.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja det tog en jävla tid! Har ju alla bilder från innan 2008 på den andra datorn. (Som låter som ett urtidsdjur när den startas) Och sen var man ju tvungen att bläddra igenom alla 300+ bilder på facebook för att hitta rätt oxå..puh! men det blir kul att ha i framtiden! :)

2009-05-22 @ 12:09:46
URL: http://mykindoftunes.blogg.se/
Postat av: Roza

Och kul att se!



Puss :)

2009-05-22 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0