Jag är urdålig på att stänga dörrar!

Väckarklockan väckte mig ur världens mysigaste dröm i morse och jag ville såklart inte vakna.
Men det här med att leva i en drömvärld är inte riktigt helt ok. Man missar mycket av verkligheten.
Just i min situation så är det svårt att veta vad som är verkligt. Jag stänger dörrar men jag öppnar
ett fönster. Just nu verkar det som att jag väljer drömvärlden framför verkligheten.
Men som sagt, jag vet inte vad verkligheten är, och att ta reda på det är både jobbigt och lätt obehagligt.
Frågan är om jag tar med mig drömmen till Nordkapp, eller om jag kommer lyckas att kyla ner mig lite där.
Kanske dax att hitta nya drömmar!


Jo jag vet att jag pratar i nattmössan. :P men jag behöver skriva av mig utan att avslöja för mycket och då blir det
goja och metaforer!

Well. kvällen tar mig ner på stan. Blir Klubb din mamma på Nh med Lisa. Mitt senaste favoritband Parken
spelar ikväll så då är det dax att premiärbesöka Din mamma! :)

Därför blir dagens låt såklart en med Parken! :) Den här texten är så bra!

Parken - Vad ska vi göra med Henry?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0