En spotifylista till Kristine :)

Kristine är min Musikmaestro, min låtkumpan och mykindoftunesvän!
Det började med att jag brukade bränna ut skivor (döpta My Kind of Tunes) med de bästaa låtarna för tillfället.
I o m Spotify har det tagit mitt låt-nörderi till nya höjder! MEN, problemet har varit att Kristine har inte haft spotify! :O
Men nu när hon äntlige har skaffat det så har jag gjort en speciell kristine lista med låtar som hon inte får missa
som jag har toklyssnat på från jan-juni....
För övrigt så är jag inte alls avundsjuk på att hon är och lyssnar på Bruce idag... ;)

Här kommer iaf listan....

http://open.spotify.com/user/johol655/playlist/3wGbfUQGZ8R80lthw3mj1D

dagens låt kommer såklart från listan!

Kings of leon - Knocked up Lykke Li vs Rodeo Remix


Kommentarer
Postat av: Kristine

Kärlek! Nu kommer jag klara sommaren.. Och The Boss var helt magisk, var bättre än någonsin :) Lycka till emd resandet! Puss

2009-06-08 @ 15:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0