Sometimes when I feeestyle I loose confidence....

Shit shit shit! Imorn är det en vecka kvar tills jag åker hem. Detta har jag längtat efter som inni **** men nu när det är så nära får man lite lätt panik. jag är absolut klar med jobb och Honningsvåg, men nu när man börjar lära känna folket känns det lite tråkigt att lämna nordkapp. Något annat som är lite stressigt är all planering för veckorna hemma. Så mycket som ska hinnas med och fixas med. Hade planerna ganska färdiga men nu verkar det som om jag måste ändra lite.
Har bestämt mig för att jag SKA hinna med way out west i år så det får bli Linkan lite tidigare än vad tanken var och sen en snabbis till Göteborg och tillbaka till linkan dagen innan skolan börjar.

Med jobbet har det gått bra på sistonde, hade ett samtal med min chef om hur mycket övertid jag hade och hur zombieliknande jag kände mig. Hon var jättestöttande, så nu har jag fått betalt för min övertid och ett mer strukturerat schema. Fick erbjudande igår att stanna i Norge 3 veckor till och arbeta på ett hotell i kirkenes (typ Ryssland) men det tackade jag nej till. Har som sagt ett späckat (och roligt) schema hemma i Sverige som väntar! :D

Vädret här är helt schitzo just nu. Ena dagen är det vinter med 3 grader, regn och mössa och halsduk. dagen efter är det solsken, 16 grader och linne som gäller när man går till jobbet...

Ska visa 2 bilder från samma vecka...

Vinterkänsla....



Sommarkänsla...



Har en fantastisk fin väg till jobbet! :)

Dagens låt blir återigen en låt från "gå-till-jobbet" spellistan.
Den här veckan har det blivit mycket Flight of the conchords

"Ain't no party like my nana's tea party"

Flight of the Conchords :The Hiphopopotamus vs. Rhymenoceros

Kommentarer
Postat av: Jessica

Yay!

Du fixade att få betalt för all övertid i efterhand. Vilken förhandlare du är!



Längtar efter dig!! Skönt att vi ses så snart! När dimper du ner i Gbg?



/Impad storasyster

2009-07-17 @ 10:05:25
URL: http://rawfoodresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0